کد دعای فرج برای وبلاگ

پا قلب دوم است!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺

پای شما قلب دوم شماست
مترجم: مهد لو
اضافه وزن، صاف بودن کف پا، پیاده روی های طولانی و... همه می تواند دلایلی برای درد پای شما باشد. وقتی قدم هایتان دردناک باشد مشکل است که وظایف روزمره تان را به خوبی انجام دهید ودر انجام کارهایتان دقیق شوید.
    به زندگی پر از کار ، گرفتاری و پر از روزمره گی، درد پا را هم اضافه کنید . هر بار که قدمی بر می دارید وزن شما یک الی یک و نیم بار به روی پاهایتان قرار می گیرد. اگر بدوید یا مثلا”تنیس بازی کنید هر بار که پای شما به زمین ضربه می زند سه الی چهار بار وزن شما روی هر کدام از پاهای شما قرار می گیرد. هر پوندی که به وزن شما اضافه می شود به وزنی که پاهایتان متحمل می شوند اضافه می شود.البته مشکلات پا ممکن است ناشی از دلایل بسیاری باشد.در مجموع بیش از هر سه نفر از چهار امریکایی به نوعی از درد پا در دوران زندگی خود رنج می برند. بیش از 300 نوع مشکلات پا می تواند وجود داشته باشد.این گزارش اطلاعاتی را برای شما فراهم می کند که چگونه راحت راه بروید و برای سالیانی که در پیش دارید خاطر جمع باشید.شاید باور نکنید اما هر نقطه از کف پای شما به قسمتی خاص از بدنتان مربوط می شود. عکس زیر این نقاط را برای شما مشخص می کند .بنابراین از پاهایتان مانند جواهرانتان مراقبت کنید.
    گزارشی کارشناسانه درباره چگونگی مراقبت از پا
    اگر موضوعی تکراری در این گزارش وجود داشته باشد ،این است که کفش مناسب بخرید چراکه سرمایه ای است برای سلامت پای شما . اما چگونه کفشی پیدا کنید که اندازه ی پای شما باشد ویا کمی خودمانی تر قالب پایتان باشد ،بدون اینکه قربانی ادعا های تجاری فروشنده ها و تولید کنندگای شوید که شاید هیچ اساس علمی نداشته باشند!
    در بهترین حالت شما هرگز کفشی که خیلی کوچک،خیلی بزرگ یا خیلی تنگ باشد نمی پوشید.اما اگر بیشتر چنین کفشهایی دارید بندرت از آنها استفاده کنید در غیر این صورت احتمال درد و مشکلات پا در شما افزایش می یابد(یا اینکه اگر دردی داشتید وخیم تر می شود. )هرچه کمتر کفشهای تنگ یا نامناسب بپوشید بهتر است.ممکن است مایل باشید تعدادی از کفشهایتان را در دسترس نگه دارید(البته اگر بیش از یک جفت کفش دارید)!! کفشهای راحت ،پاشنه های کوتاه و کفش های ورزشی را برای محل کار یاتجمع های غیر رسمی و کفشهای پر زرق و برق با پاشنه های بلند و یا تنگ را برای مهمانی های شیک استفاده کنید.
    چرا پاها را قلب دوم می نامند؟
    نقش بسیار مهم پا این است که اجازه دهد خون از طریق سیاهرگ، از پا به قلب باز گردد که دورترین نقطه نسبت به قلب است.قلب بصورت مداوم، فشرده و رها می شود،کاملا”شبیه پمپ،بنا براین وقتی منبسط می شود خونِ تمام بدن را می مکد .اگر شما در این لحظه روی زمین قدم بر داریدو نیرو بر پا وارد کنید این حرکت شما کمک می کند که خون به قلب باز گردانده شود.سیاهرگ به تنهایی سوپاپ هایی دارد که از جاری شدن خون به سمت عقب خودداری می کند و وقتی ماهیچه های پا منقبض شده و دوباره به حالت اول خود باز می گردندبا این حرکت خود به سوپاپ ها برای فعالیت پایدار و مرتب کمک می کنند.
    امروزه مردم کفشهای تنگ و نوک تیز می پوشند و با این کار خود باعث از فرم افتادن پاهای خود می شوند.سرخرگها از میان انگشتان پا جاری می شوند،بنابراین وقتی شما کفش تنگ می پوشید و سرخرگها را تحت فشار می گذارید باعث جلوگیری از حرکت عادی خون به سمت انگشتنان می شوید سیاهرگها نیز قادر نخواهند بود که میزان کافی خون را برگردانند. پاها که قلب دوم شما هستند تاثیر خود را برای برگرداندن خون از دست می دهند. عدم پذیرش، کاملا” آشکارشروع می شود تا خون را در کف پاها انباشته کند وقتی که عدم پذیرش در کف پا بالارفت ،دیگر نوبت پاشنه های پاست تا انبار خون شوند.
    برای سلامت انسان خون به سمت پا جاری شده و با پمپ کردن قلب فوری باز می گردد.اما وقتی عدم پذیرش در پاشنه ها انباشته شد خون نمی تواند به انگشتان برسد بنابراین دوباره به قلب باز میگردد و زمان برای انبساط قلب کاهش یافته و فشار خون مینیمم بالامی رود.
    اعصاب متعددی در کف پا وجود دارد که به اندام ها متصل هستند از این رو با ماساژ کف پا به اندامها و سیستم لنفاوی که امکان فعالیت را بوجود می آورند کمک می کنید .
    کفش
    کفش های خوب ، راحتند و رویه ای از چرم دارند. پاشنه های سفت دارند و در قسمت برآمدگی پا انعطاف دارند. قسمت پاشنه باید محکم اما نه چندان سفت و جلوی کفش نیز باید قابل انعطاف باشد.
    کفش هایی که قالب پا هستند و زیره های راحت و رویه های نرمی دارند تقریبا” بهترین راه برای جلوگیری از بیشتر مشکلات پا هستند.بهترین زمان برای خرید یک کفش بعدازظهرها یا بعد ازیک پیاده روی طولانی است. وقتی سایز پا به اندازه ی کافی بزرگ شده ویا متوروم شده باشد.باید در حدود1/2 اینچ(هر اینچ 2/5 سانتیمتر است) بین بلندترین انگشت پا و نوک کفش فضای خالی باشد(بخاطر داشته باشید بلندترین انگشت همیشه شست نیست.) و انگشتان باید بتوانند به سمت بالاحرکت داشته باشند.برای اندازه کردن کفش باید بایستید و هر دو کفش را اندازه کنید.مهم است که در هنگام خرید کفش همان جنس جورابی را بپوشید که قرار است که با کفش جدیدتان بپوشید.

پا قلب دوم است

این عکس نشان میدهد که نه تنها پا قلب دوم است بلکه تمام اعضای بدن در پا وجود دارد..خیلی جالبه.. پس از امروز بیشتر به پاهای خود اهمیت بدهید


نوشته شده در یکشنبه 88/11/18ساعت 2:42 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

.: کپی برداری از مطالب *عشق در کائنات* فقط با ذکر منبع مجاز میباشد :.

Edit for armiss by : ~*~*~*ریحانه خدادادی*~*~*~