کد دعای فرج برای وبلاگ

بهمن 88 - ♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺

به نام او که پاکی را به من آموخت و ذات وی عشق است
خداوندا در تنهایی هایم به دنبال صدای امواج می گردم، تو سلطان دریایی پس تنهایم مگذار. خدایا من اگر در این هستی دیده به اشتباه بسته ام دیدگانم را زین دنیا محو کن.خواستارعشق سر حدّ واقعیّت گشتم، عشق نماد ذات توست، پس به یاری ام چشم بگشا.بار الها در سکوت شبانه ام صدای آواز جغد ها را محو کن.اگر قسمتم چیزی جز وصال توست مرا از این سرنوشت نفی کن.دنیا با همه ی هسستی اش بی تو برایم تباه است.تنها تویی که برایم زندگی را به رنگ نیلی در می آوری.
خدایا خودت میدانی در زمزمه های قلبم صدایی جز غم دوریت ندارم پس نجوای دلم را با قرب به خودت شاد کن.کاش می توانستم خروش قلبم در عین صافی و یکرنگی اش را بر همگان نشان کنم تا بدانند صحرای بی آب قلبم چگونه در عطش تو میسوزد.من آفتاب زندگی را در پیش نور الهی حقیر می بینم. خدایا تلالو نگاهت را از من دریغ مکن.
مرا دریاب تا قابق به گل نشسته ام را از نو بسازم، نه برای صید ماهی نه، بلکه برای گردش در افکار بی انتهای دریا.دریا را قسم خواهم داد تا به خدای خود بگوید مرا به حال خود وا مگذارد و در این راز بندگی هیچگاه سیاهم نکند.
ای کاش و صد ای کاش...
 تنها اوست که مرا خواهد دانست،تنها او  

 

گفتگو با خدا


نوشته شده در پنج شنبه 88/11/15ساعت 9:33 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

شکرانه ی عشق

در این هستی که قطره هستم

از جنس عشاق با باده مستم

با یک نگاهش من می پرستم

به عشق صانع من دیده یستم

گر خالق من نبود کنارم

دلخوش مباشد روح و روانم

گاهی ز وقت ها من در خطایم

معشوق زیبا پوشد سزایم

شکرت خدایا که بنده هستم

خوب یا بدم من دلداده هستم

ای خالق من مکن رهایم

زین روزگارم مکن سیاهم

 

 


نوشته شده در جمعه 88/11/9ساعت 2:20 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

به نام یکتا معنی زندگی ام

الهی آرامش درونم را سپاس، خدایا تن سالمم را سپاس، ذهن راحتم را سپاس، شادی درونم را سپاس، آسودگی جسمم را سپاس، شادمانی درونم را سپاس، این همه نشاط و سرزندگی را سپاس، الهی نیّت پاکم را سپاس، آگاهی امروزم را سپاس، قلب مهربانم را سپاس، دل امیدوارم را سپاس، امیدواری به رحمت بی پایانت را سپاس، برکت و افزونی ام را سپاس، توفیق بارش فراوانم را سپاس، الهی جایگاهم را سپاس، با هم بودنمان را سپاس  ، فضای پرمهرمان را سپاس، الهی شوق به تحوّلم را سپاس، تولد دوباره ام را سپاس، توفیق سپاسگزاری خدای مهربانم را سپاس، من برای همه آرامش الهی مطلبم، من برای همه گشایش امروز را میطلبم من برای همه از صمیم قلب دلی شاد می طلبم، من برای همه برکت و افزونی می طلبم، من برای همه لطف و هدایت الهی می طلبم، ما با خدا، خدا با ما، ما با گذشت، ما با بخشش، ما با خدا، خدا با ما.

 

ما با خدا، خدا با ما


نوشته شده در جمعه 88/11/9ساعت 2:8 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

 

 خدا = به خود آی

شما چه قدر خود را میشناسید؟


نوشته شده در پنج شنبه 88/11/8ساعت 7:45 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

<      1   2      
.: کپی برداری از مطالب *عشق در کائنات* فقط با ذکر منبع مجاز میباشد :.

Edit for armiss by : ~*~*~*ریحانه خدادادی*~*~*~