کد دعای فرج برای وبلاگ

دی 90 - ♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺

 

عشق در کائنات

Theory of Everything

انسان از دیر باز در پی کشف اسرار افرینش بوده و بزرگترین ارزویش دست یافتن به فرمولی است که با ان بتواند تمام هستی و تمام پدیده های کائنات را توضیح دهد همان قانونی که فیزیک جدید و بزرگترین دانشمندان و متفکران جهان در پی کشف انند یعنی تئوری همه چیز. 

به عبارت ساده تر بقول انشتین اندیشه های خدا (من میخواهم اندیشه های خدا را بشناسم مابقی جزئیات است)

حال تصور کنید چه قدرتی خواهد داشت انسانی که فرمولی که تمام کائنات را خلق میکند یا نابود میکند و تمام اجزای افرینش از ابر ریسمانها( ذرات تار مانند کوچکی که از ارتعاش انها با نت های مختلف تمام اتم ها عناصر و موجودات عالم ایجاد میشود) تا کهکشانها و کل عالم خلقت را که ما میشناسیم تشکیل میدهند اداره کند

کسی که به این راز اگاهی داشته باشد عملا تمام افرینش در خدمت او قرار میگیرند و ان راز رازیست که بقول رالف والدو امرسون فیلسوف بزرگ امریکایی هر پیروزی پیروزی اوست و اصولا این همان قانون یگانه و راز و نگهبان خلقت و کائنات است که بقول حافظ تمام افرینش طفیل هستی اویند انم کتلین رین شاعر بزرگ انگلیسی میگه از فضای کره خاکی پژواکی به گوشم رسید کلمه ای که سکوت بی پایان فضا را پر کرد صدایی که تنها فریاد میزد. 

عشق من...عشق من...

و من ندانستم که ان کلمه را شنیدم یا بر زبان اوردم ......اری عشق من صدایی است که از تک تک اجزای افرینش به گوش میرسد .....

عشق قانونی است که تمام ذرات افرینش از کوچکترین تا بزرگترین جزء طبق ان اداره میشود و عشق پاسخ کامل و نهایی تمام پرسش های عالم است علم انگاه به تئوری وحدت یا تئوری همه چیز خواهد رسید که بتواند برای عشق فرمولی پیدا کند. 

 
عشق قهرمانی است که در تمام داستان های نوشته شده و نانوشته عالم حضور دارد
عشق به خوبی و زیبایی خالق بزرگترین شاهکار های ادبی عالم است
عشق به انسانها انگیزه بزرگترین اختراعات تاریخ بشری است 
عشق به خدمت به عالم انسانی محرک ثروتمند ترین انسانهای دنیا است (اری حتی انگیزه ثروت مادی هم عشق است و کسانی در زندگی به ثروت و رفاه مادی می رسند که به خاطر عشق کار کنند) 

حال در این جهانی که عشق فرمانروایی می کند بهترین و درست ترین پاسخی که به تمام موقعیت و مشکلات و چالش هایی که برایمان پیش می اید می توانیم بدهیم این است که از خودمان بپرسیم عشق در این موقعیت چه میکند؟ 

انگاه است که انتخابمان از طرف تمام عالم خلقت پشتیبانی میشود . این تنها راز و بزرگترین راز موفقیت راستین است چون بقول حافظ :

طفیل هستی عشقند ادمی و پری
ارادتی بنما تا سعادتی ببری


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/15ساعت 6:51 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

سالگرد حماسه 9 دیماه روز بصیرت مردم ایران در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبارک باد!


نوشته شده در جمعه 90/10/9ساعت 9:30 عصر توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

.: کپی برداری از مطالب *عشق در کائنات* فقط با ذکر منبع مجاز میباشد :.

Edit for armiss by : ~*~*~*ریحانه خدادادی*~*~*~