کد دعای فرج برای وبلاگ

اهمیت روز جهانی قدس - ♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺

قدس

اگر مردم مسلمان جهان در یک همایش عظیم جهانی در روز قدس، هر کدام، بنابر توصیه حضرت امام خمینی، یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد......

اعلام روز جهانی قدس، مصیبت اشغال فلسطین را در رأس مسائل جهان اسلام معرفی کرد و از همه مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با کمک یکدیگر به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند تا اسرائیل نتواند به اشغال سرزمین‌های فلسطینی ادامه دهد و ملت فلسطین را تضعیف نموده و از پای درآورد.
از سال 1948 تاکنون که اسرائیل اعلام موجودیت کرده است، حملات بی وقفه این رژیم علیه ملت فلسطین ادامه داشته است. میلیون‌ها نفر از مردم فلسطین از سرزمین خود رانده شده یا به اسارت رژیم صهیونیستی در آمده‌، به شهادت رسیده و زخمی شده‌اند. دشمن صهیونیستی در ماه‌های اخیر و به خصوص پس از مرگ مغزی شارون _ قصاب فلسطینی‌ها_ به منظور نشان دادن عدم تغییر سیاست‌های ضد بشری خود، اقدامات تروریستی خویش را بر ضد ملت فلسطین شدت بخشیده است از سویی همچنان به صورت شبانه روزی دست به یورش وحشیانه به خانه و کاشانه مردم فلسطین می‌زند و به کشتار و ترور مردم و شخصیت‌های فلسطینی ادامه می‌دهد.روز قدس. وزرا، نمایندگان مجلس  فلسطین را از درون خانه هایشان دستگیر و زندانی می‌کند. هزاران فلسطینی را در طی سال‌های طولانی و در شرایط بسیار بد و غیر انسانی در زندان‌های مخوف در حبس‌های طولانی نگه می‌دارد. فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر در آن به صورت شبانه روزی از سوی رژیم اسرائیل نقض و ضایع می‌گردد. ولی پرچم داران مدعی حقوق بشر همیشه در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.
چرا آمریکا بایستی سالانه بیش از سه میلیارد دالر در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد؟ تا اسرائیل آن را خرج کشتن و حمله به مردم فلسطین بنماید. چرا آمریکا به طور مرتب تسلیحات و تجهیزات کشتار فلسطینیان را در اختیار رژیم اسرائیل می‌گذارد؟ چرا اسرائیل تنها مرکز عمده ذخیره و نگهداری سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است؟ اسرائیل با بمب‌های هسته‌ای خود، کدام ملت را می‌خواهد نابود کند؟ چرا اسرائیل باید اجازه یابد که با کشیدن یک دیوار بزرگ و طویل بتونی، میلیون‌ها فلسطینی را در سرزمینشان به طور دسته جمعی زندانی کند؟چرا بایستی مدافعان تجاوز اسرائیل به مردم فلسطین و لبنان که خود را جامعه بین‌المللی می‌نامند بین اشغالگر و اشغال شده علامت تساوی بگذارند و مقاومت در برابر اشغال و تروریسم دولتی اسرائیل را تروریسم بنامند؟ آیا آنها می‌خواهند اشغال را توجیه کنند؟
چرا باید آمریکا اجازه داشته باشد به طور مرتب اسرائیل را به پیشرفته‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی و بمب‌های ضد نفر خوشه‌ای و هواپیما‌های بدون سرنشین جاسوسی و تجهیزات ترور و شکنجه مجهز نماید و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را برای تولید سلاح‌های ضد بشری در اختیار قاتلین مردم فلسطین قرار دهد؟ آیا فلسطینی‌ها در برابر ظلم مداوم به فرزندان و سرزمینشان، حتی اجازه فریاد زدن در برابر صهیونیست‌ها را ندارند؟ مردم دنیا برای جلوگیری از کشتار مستمر زنان و کودکان و کهنسالان و جوانان بی‌گناه فلسطینی به چه راه حلی می‌اندیشند؟ بنا به فرمایش مولای آزادگان جهان امام علی ابن ابی طالب علیه السلام یاور مظلوم و دشمن ظالم باید: کونوالظالم خصماً و للمظلوم عوناً .... . اگر وظیفه و نقش سازمان ملل متحد در منشور آن سازمان، تأمین صلح و امنیت ملل جهان ثبت شده است، پس چرا این سازمان در بیش از مدت پنجاه سال عمر خود، به خاطر سلطه بی‌چون و چرای دولت‌های صاحب حق وتو در شورای امنیت، به هیچ قدرت بنیادی برای تأمین صلح و امنیت مردم جهان تبدیل نشده است؟ و چگونه است که تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل در مورد تخلیه اراضی اشغالی فلسطینیان از دست قوای اسرائیل، بدون هیچ‌گونه بیمی از عکس العمل سازمان ملل، به سطل زباله ریخته می‌شود و به اجرا در نمی آید؟ چرا اسرائیل با داشتن بیش از 200 کلاهک اتمی در زرّاد خانه‌های خود هیچ یک از قطعنامه‌های تحریم سلاح‌های اتمی را امضا نکرده و به NPT نپیوسته است؟
به خاطر حمابت آمریکا، اسرائیل پایگاه بزرگ و سرپل نظامی آمریکا در خاورمیانه برای سلطه بر مردم این منطقه است. متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل در جریان جنگ اخیر ارتش اسرائیل علیه مردم لبنان، چهره سیاهی از خود به نمایش گذاشت. این شورا علی رغم خواست دولت لبنان، مردم جهان و سران کشورهای عربی از تشکیل جلسه به موقع برای توقف حملات ارتش اسرائیل به لبنان، خودداری نمود و آنقدر زمان و فرصت در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد تا ظرف 33 روز، ارتش جنایت کار اسرائیل تمام زیربناها و تأسیسات اقتصادی مردم لبنان را منهدم نموده و بیش از یک میلیون نفر از جمعیت آن کشور را آواره و بی خانمان نماید و تنها در زمانی که اسرائیل به آمریکا اعلام نمود که هیچ‌گونه راه حل نظامی برای شکست حزب‌الله وجود ندارد، آنگاه شورای امنیت سازمان ملل اقدام به صدور قطعنامه‌ای نمود که آنهم ضمن توقف عملیات جنگی و نه آتش بس دائمی، بتواند فشار سیاسی جدیدی را بر مردم لبنان و به نفع اسرائیل اعمال نماید.
این بی عدالتی‌ها را چگونه باید از بین برد؟ مردم لبنان پس از سالیان دراز که تحت فشار و حملات مداوم اسرائیل قرار داشته‌اند به این نتیجه رسیدند که نمی توانند منتظر اقدامات بین‌المللی برای کاهش جنایات دشمن باشند. در نتیجه در درون خود مقاومتی مردمی را براساس عقاید اسلامی شکل داده‌اند و حزب‌الله را پدید آورده‌اند. مردم لبنان هم اکنون درک کرده‌اند که وجود حزب‌الله عامل اصلی امنیت، ثبات و آرامش سرزمینشان است.
مسلمانان وظیفه‌ای بالایی دارند زیرا پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) فرمود: مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِالمُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلم بنابراین همه دلسوزان عالم به دنبال راه حلی عملی برای پایان دادن به ریشه‌های نا امنی در منطقه خاورمیانه هستند. حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی، بر اساس بینش اسلامی و تأسّی به قرآن مجید، راه را به همه آزاداندیشان و صلح خواهان جهان نشان داده است.
 بنیان گذار انقلاب اسلامی و پرچم دار نهضت جهانی اسلام، در 27 سال پیش، آخرین جمعه مبارک ماه رمضان را که از ایام قدر است به عنوان روز قدس انتخاب نمودند تا مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی طی مراسمی، همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام نمایند و با پیوستن به یکدیگر، دست این رژیم غاصب و پشتیبانان آن را از سر ملت فلسطین کوتاه نمایند.


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/3ساعت 9:34 صبح توسط ریحانه خدادادی | نظرات ( ) |

.: کپی برداری از مطالب *عشق در کائنات* فقط با ذکر منبع مجاز میباشد :.

Edit for armiss by : ~*~*~*ریحانه خدادادی*~*~*~